יום שני, 18 בנובמבר 2013

האחר הוא אני

אנו מתכוונים שאנו אומרים האחר הוא אני לכך: שאנחנו באותו גיל,ואנחנו משחקים באותם משחקים
אנו דומים ב לימודים,משחקים,שיעורים,עבודות,כולנו בני אדם,לכולנו יש עיניים,אף,פנים,שיער,גוף,מה שאנחנו רואים
אנחנו שונים ב קול,פנים,בגדים,גובה,בגוף,שפה,מחשבות,ידע,גרביים, נעליים
גורם לי להרגיש שייך לקבוצה כי: החברים שלי לומדים איתי באותו כיתה  ואנחנו לומדים ומשחקים יחד
מותר להיות שונה בקבוצה כי: אם נהיה דומים יהיה משעמם לנו
עלינו להתנהג בכיתה על מנת שניתן היה לומר שכיתה שלנו האחר הוא אני : לשחק באותם משחקים לפעמים  משחקים במשחק שאנו אומר ולפעמים משחקים במשחק שהאחר אומר.
אנו מקבלים דעות שונות.

יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

אפיון דמויות של פצפונת

ניתן לספר על אופיה של פצפונת בדרכים שונות:
פצפונת היא ילדה שאמה לא נותנת לה תשומת לב פצפונת חברה של אנטון.
פצפונת היא: ילדה שיש לה מרץ "פצפונת דפקה בדלת אבל אף אחד לא פתח לה, היא דפקה שוב והפעם די במרץ"
היא חצופה "טעים" שאלה פצפונת
היא שומרת אמונים "אל תספר לאנטון שהייתי כאן"
היא מסתורית"כיצד אנטון מרוויח את הכסף שלו את זה אני לא מגלה"
היא גם זריזה"היא רצה לעברו"
פצפונת עוזרת לחבר שלה אנטון  פצפונת לומדת בתיכון ואבא שלה עובד במפעל של מקלות הליכה לקשישים ולנכים